راهنمای انتخاب وکيل دادگستری در ايرانcontent=" چگونه وکيل دعاوی را بايد انتخاب کرد ،توصيه استاد حقوق برای انتخاب وکيل دادگستری در تهران و شهرستانها توصيه های مفيد برای انتخاب وکيل دادگستری در ايران: بانک آراء بهت آور محاکم

Wednesday, September 30, 2009

بانک آراء بهت آور محاکم


مورد توجه دانشجويان حقوق ، محققين و حقوقدانان

دراکثر قريب به اتفاق کشورهای جهان
دانشجويان و محقيق و حقوقدان از طرق مختلف ازجمله : هفته نامه و ماهنامه های حقوقی تخصصی و يا روز نامه هائی که
مرتباً آراء محاکم حقوقی و جزائی دادگستری منتشر ميکنند به اين منابع مهم حقوقی دسترسی دارند । بررسی و نقد مستمر آراء محاکم حقوقی و جزائی دادگستری توسط اين گروه علاقمند و متخصص موجب ميشود که اشتباهات مهم متصديان امر قضاء اعم از قضات ، وکلا و عوامل اجرائی د ر مرجع تظلمات آشکار شود . از اين طريق است که از تکرار فاجعه بار اشتباهات قضائی جلوگيری ميشود و مسوولين و متصديان امر قضاء ضمن آگاهی ازآنچه مورد نقد قرار گرفته در تصميمات قضائی آتی خود دقت بيشتری معمول ميدارند وامکان باز يافت حقوق تضييع شده صاحبان حق نيز فراهم خواهد شد.
اکنون که
سالها است دسترسی به آراء محاکم حقوقی و جزائی دادگستری ايران به عنوان يکی از منابع مهم تحقيق برای ده ها هزار دانشجوي و محقق و حقوقدان امکان پذير نيست وو مسوولين و متصديان امر قضاهم تمايلی به امر مهم نشان نمي دهند چاره ای جز اين باقی نمی ماند که جامعه دانشجويان و محقيق و حقوقدان با همکاری سازنده خود به جمع آوری اين منبع مهم حقوقی همت گمارند.
در اين وبلاگ حقوقی بانکی به منظور جمع آوری آراءوتصميما ت ا شتباه دستگاه قضاء اختصاص يافته تا دانشجويان و محقيق و حقوقدان در صورت تمايل و دسترسی به اين نوع آراء بتوانند آنرا همراه با نقد ی که بر آن دارند به نام خود در اين بانک نگهدارند تا اين منبع حقوقی مهم بطور رايگان مورداستفاده ده ها هزار دانشجوي و محقق و حقوقدان ايرانی قرار گيرد.
آراء ارسالی همراه با نقد حقوقی يا بدون آن با شرايط زيردر بانک قرار خواهد گرفت :
1. ارسال تصوير مصدق رای با خذف اسامی طرفين دعوی ولی با شماره و کلاسه واقعی؛
2. ارسال نقد حقوقی حداکثر در ده سطر؛
3. رای مورد نظر پس از بررسی به نام فرستنده ( در صورت تمايل ) در بانک قرار ميگيرد.


 
">